Betrouwbaarheid

Viore is sterk als het gaat om de vraag naar continuïteit.
Wij staan altijd voor u klaar 24/7.

Afspraak maken

Hoe werkt de telefoonservice?

Kennismaken

We komen graag langs voor de eerste kennismaking en willen we zoveel mogelijk over uw bedrijf en ondenemerschap te weten te komen. In overleg met u stellen wij een basis script op, waarin de voor uw bedrijf geldende instructies en contactpersonen zijn opgenomen. U kunt zelf aangeven op welke wijze wij met de verschillende gesprekonderwerpen om moeten gaan. Indien u dit wenst kunt u deze instructies op elk moment van de dag aanpassen.

Doorschakelnummer

Vervolgens ontvangt u van ons een uniek doorschakelnummer die binnenkomt bij onze telefoonservice en waarnaar u vervolgens uw gewenste telefoonnummer(s) kunt doorschakelen. Op het moment, dat er voor u een gesprek binnenkomt, neemt de telefoniste van de telefoonservice direct op met vermelding van uw bedrijfsnaam en handelt zij het gesprek af conform afspraak.

Doorverbinden en e-mailnotificaties

Wij doen geen afbreuk aan de kwaliteit van het telefonisch contact met onze opdrachtgevers. Wij zijn van mening, dat het correct doorverbinden van gesprekken een fundamenteel onderdeel is van de kwaliteit, die wij leveren aan onze opdrachtgevers. Het doorverbinden van gesprekken naar zowel vaste telefoonnummers als mobiele telefoonnummers is bij ons standaard inbegrepen in het gesprekstarief en kost u achteraf niets extra.

Ook aan verslaglegging besteden wij de grootst mogelijke zorg en aandacht. Gesprekken die om welke reden dan ook niet doorverbonden kunnen worden, worden door ons real-time aan u teruggekoppeld.

Doorschakelen

U kunt kiezen voor een permanente doorschakeling of wanneer er tijdelijk of periodiek een toename van het aantal klantcontacten optreedt. Wanneer er bijvoorbeeld na een mailing of bij de introductie van een nieuw product, voorkomt dat klanten in de wachtrij komen of soms helemaal niet te woord worden gestaan dan spreekt het voor zich, dat als relaties geen contact kunnen krijgen of anderszins onvoldoende in hun behoefte wordt voorzien, hun loyaliteit daalt en een mogelijk daaruit volgende omzetdaling de continuïteit in gevaar brengt. Op die belangrijke momenten kunnen wij u ter zijde staan om deze pieken in het klantcontact voor u op te vangen.

Vertel ons hoe u uw koffie drinkt dan informeren wij u graag over onze scherpe tariefstelling. Afspraak maken